Ми на зв’язку:
0981531094
  • Замовити дзвінок
  • Графік роботи:
    • пн-пт: з 08:00 до 20:00
    • сб-нд: з 08:00 до 20:00
    Інформація про компанію
    0981531094
    0
    shopping-cart
    Ваш кошик порожній :(

    Обмін/повернення товару


    Умови обміну/повернення товару належної якості
    Дотримання прав споживачів обов'язкова умова роботи Papa-Grill.
    Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:
    • обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
    • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
    • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
    • розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
    Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

    Умова обміну:
    • Правила повернення товару якщо товар не використовувався;
    • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
    • збережено розрахунковий документ з датою продажу (електронний лист про покупку товару в інтернет-магазині Papa-Grill).
    Інтернет-магазин Papa-Grill має право відмовити у поверненні, якщо не дотриманні дані умови.

    Важливо!

    Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів".
    Права споживача при розірванні договору купівлі-продажу: розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі; гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору; в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

    Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки. У разі звернення клієнта з проханням про повернення або обмін товару, вийдіть з ним на зв'язок максимально швидко та уточніть причину повернення/обміну товару.

    Для повернення товару, узгодьте з нами спосіб зворотної доставки товару та заповніть форму
    Під час проведення обміну товару, в зверненні вкажіть:
    • номер замовлення, за яким було здійснено продаж товару;
    • код та вартість товару, що повертається;
    У разі виникнення спірної ситуації щодо повернення, необхідно буде надати наступну інформацію:
    • скріншоти з кабінету поштової служби;
    • повний перелік документації на замовлення.
    Гарантійний термін
    Це період протягом якого покупець може відправити в сервісний центр або продавцеві несправний товар для проведення ремонту.
    Гарантійний термін повинен бути зазначений у гарантійному талоні або в іншому документі, що додається до товару.
    Також гарантійний термін необхідно вказати в характеристиці товару.
    Якщо в результаті звернення покупця по гарантії ви провели повернення коштів або обмін, то таке замовлення вважається виконаним, і по ньому не проводиться перерахунок або повернення комісії.
    Онлайн курсы IT